reklama

Kudžov novembrový príhovor

Milý Poprdčania! Všetci dobre, viete, že ja, veľký Kudžo, potrebujem priestor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Všetko vychádza z toho, že ja mám veľmi rozšírenú, tú – osobnú zónu. Dakomu vadí, keď je cudzí človek pár centimetrov od jeho tváre, moja osobná zóna má doslova kilometre. Je ťažké žiť s takou genetickou vadou, ale pri vás som si zvykol. Aby sme si navzájom nezavadzali, ja a Poprdčania, rozhodol som sa dať priechod veciam, investíciám a hlavne autá. Postavím pre vás novú kruhovú križovatku pri hoteli Poprd a budem po nej krúžiť na svojom Fáre, až vás šľak trafí. Zaplatia mi to na CÚV-ke, tak čo by som si nepostavil. Ja som Kudžo trpezlivý, ja si počkám, ja mám čas. Keby nová križovatka meškala, tak bude stáť v roku 2014, kedy sa dožijem bohumilých 55 rokov. Už sa teším na nové Fáro. Najhoršie na tom je, že budem musieť zrušiť zase hokejistov. Na päťdesiatku mi venovali výhru 5:0 a keď to zopakujú, tak to bude remíza 5:5. To už radšej podporím kolky. S pozdravom kolky, čertove volky sa s Vami lúčim a opakujem, že vám chcem len to najlepšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kudžo

P.S.: Doma dobre a mne najlepšie

Anton Kudžo

Anton Kudžo

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pisateľko, ktorý sa baví písaním o rôznych veciach Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu