reklama

Manifest Kudža

Ja, Kudžo, otec mesta Poprd, vyhlasujem, že sa po voľbách, ktoré opätovne vyhrám, nepomstím nikomu. Teda okrem Barana, Pčolu, Salanciovej a Schlosserky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Baranovi rozbijem v meste ten, futbal, bude robiť na trávniku ekokosačku, vlastnými zubami. Šak je Baran. Futbal bude pozerať, keď prídu na trávu anglický hráči, do nášho nového tréningového centra. Pčola bude roznášať mlieko a noviny, samozrejme, na bicykli. Ceklochodník mu nedokončím, aby mohol preskakovať jamy a kaluže, keď si rozbije ten svoj Kenovský nos, tak mu môžu pomáhať jeho mafovia. Vlastne naši chlapci. Salanciová si potrebuje oddýchnuť v aquacity, najlepšia bude kryokomora na jeden, dva týždne. Schlosserka bude robiť tlmočníčku – v posunkovej reči. Tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre som to vymyslel. Nebojte sa, ja Kudžo Veľkorysý im nespravím nič. Veď sa tak nádherne okrádajú o hlasy, všetko mi vychádza. Baránkovia sa už vidia pri koryte, ale to sa prerátali. A keď sa naštvem, aj ja ponúknem miesto viceprimátora. Človeku, ktorému verím najviac. Sebe. Sebedolupodpísaný Kudžo poprdský, dňa pána, hodiny a dňa roku 2010.

Anton Kudžo

Anton Kudžo

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pisateľko, ktorý sa baví písaním o rôznych veciach Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu